نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پافشاری طرفین

پافشاری طرفین

رسانه های کشور ایتالیا مدعی شدند الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی باشگاه بارسلونا به توافقات شخصی با باشگاه یوونتوس رسیده و رسانه ها خبر از توافق طرفین بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزد 4.1 میلیون یورویی می دهند.

اما در طرف دیگر ظاهرا دو باشگاه یوونتوس و باسلونا بر سر مبلغ ترانسفر سانچز دچار اختلاف هستند و حاضر نیستند از مواضع خود کوتاه بیایند.

به گفته رسانه ها الکسیس سانچز جایی در برنامه های لوئیس انریکه سرمربی جدید بارسا ندارد،اما این باشگاه اسپانیایی همه تلاش خود را می کند تا ستاره شیلیایی تیم را با بیشترین قیمت به فروش برساند.

بلوگرانا که همه چیز را در مورد ترانسفر سانچز،به بعد از جام جهانی موکول کرده بود پس از بازی های نسبتا خوب سانچز در جام جهانی کما فی السابق قیمت او را حداقل 25 میلیون یورو اعلام کرده و این در حالیست که مبلغ پیشنهادی ماروتا برای جذب او 18 میلیون یورو بوده که البته تا مبلغ 20 میلیون یورو هم قابل ارتقاست.

با توجه به اخباری که در مورد علاقه مندی تیم هایی نظیر لیورپول و آرسنال به الکسیس به گوش می رسد باید منتظر ماند و دید استراتژی په په ماروتا و سایر مدیران یووه در قبال خرید سانچز و مبلغ درخواستی سران بارسا چیست.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: